2014年1月13日星期一

2013 收爐大吉


2013 年最後一煮… 乖乖地煲個靚湯
係好好味道嘅『章魚節瓜雞腳湯』
Yummy 吖~~


說的是百喝不厭﹐呵呵﹗


Amazing Girl 鍾意食雞翼﹐又鍾意食薯仔
等我一次過滿足您兩個願望啦
我… 其實都係第一次煮﹐好唔好味都要多多包涵架


Hehee... 好應節呢﹗呢個係火雞肉啦
多謝 Amazing Girl 加餸啊 ^3^


今年聖誕節好開心﹐有您您您…您地喺我身邊
仲有好多好多禮物收呀)))

Amazing Girl 送我嘅第三份禮物
係同上次長銀包一樣顏色嘅鎖匙包
呵呵呵 ~ 咁就可以拼埋一套啦
Yeah Yeah... 好靚好靚 (似我……  =.= 救命吖 )

仲有其他好友送來嘅禮物
多謝晒您地啊﹗
希望年年聖誕節都咁開心就好喇~


一年好快咁就過去
感恩 2013 得到嘅所有一切
我會好好珍惜﹐真的會好好珍惜我的所有