2014年1月14日星期二

開口





網路轉載 - 謝謝林二汶分享

**********


睇完呢篇文章﹐我就唸起《溝通》二字
亦係喺我網誌右邊打上嘅座右銘
係一世人當中最深嘅學問

我唸好多人都犯緊同樣嘅弊病
有時自己都會有咁嘅情況發生

識唔識得去檢討自己﹐呢一環係好重要
有 d 人知道自己有問題﹐但係唔改 (等同唔知)
更有 d 人可以從來都唔覺得自己有問題

當冷靜落嚟﹐我會先唸一唸
呢個人有冇需要或者值唔值得
要我花時間去同佢溝通?﹗

如果我覺得您係對我重要嘅
我一定會主動行出呢一步
先行出呢步﹐唔關係什麼冇尊嚴同冇面子問題
而係我重視呢段感情

我堅持要人與人之間係要《溝通》要《坦承相處》
以我嘅性格﹐無論爽與不爽都會真心吐出
問題係視乎自己點去表達
可以令件事得到解決而大家又覺得舒服

明白每個人嘅接受能力各有不同
對唔同嘅人﹐方法亦有差異
所以我都不斷努力學習﹐取長補短
希望可以做得更好