2014年1月13日星期一

2014 三餸一湯


2014 年開爐第一激… 煮個開年住家飯
放假輕輕鬆鬆﹐有時間我就可以煲個靚湯煮番幾味
係我至愛嘅優質生活

請左我個 VIP ~ Amazing Girl 嚟食飯
呢個『節瓜蝦米粉絲』由2013 講到 2014 先煮
哈哈哈﹗咁有時樣樣都想煮﹐都唔知煮得邊樣先吖嘛
有相有真相… 終於有得食喇

自己都好耐冇食過﹐真係好好味
我習慣用魚露去煮呢個餸﹐炒起、食起都香 d
原本成碟滿晒架﹐食食吓先記得影咋

依家百物騰貴﹐一斤節瓜要成 $14-18
好瘋癲呀﹗節瓜咋喎 T.T (淚)



『露筍炒牛肉』
如果係煮日式﹐我就會買肥牛嚟卷住 d 露筍煎
再點芝麻醬或者照燒汁
既然今晚係中餐﹐就轉一轉

今次 d 牛肉唔夠腍啊~ 有 d 韌﹐屎人牛肉佬吖
明明叫左佢比 d 腍 d 嘅我架嘛
呃我﹗正衰人 >.<


原先計劃想蒸條魚﹐不過我好少整魚
有陰影之餘又唔知去邊度買好
Amazing Girl 話想食豆腐豆腐 =.=

好啦好啦﹗順吓您意啦
淨煮豆腐好似好單調
要唸唸~ 要唸唸… 見到有真姬菇

又醒起屋企有黑松露菌
落多少少功夫﹐將真姬菇先炒再加入黑松露菌
輕輕埋個芡﹐淋上肉子豆腐再蒸蒸就 K.O. 啦


三個餸就咁就完成左… 冇難度~
最開心嘅係﹐三大碟餸 Amazing Girl 都幫我清得晒
好犀利吖﹗睇唔出您咁大食 (各方面都係 Hehee... XD)

雖然有時自己煮係 d 麻煩
要花時間去唸食咩﹐又要買、要整、要煮又要洗
功夫一大輪

不過… 當見到有人會食晒您煮嘅野
又讚您整得好味嘅時候﹐真係咩都抵返晒﹐咩辛苦都唔記得嚕
呢個就係我嘅入廚樂

Amazing Girl 仲超好﹐係都要幫我洗晒 d 碗先走
(其實我地倆個都唔鍾意洗碗架)
但您過門都係客﹐點好意思呢
辛苦晒您啊﹐真抵鍚 ^3^

對呀﹗我仲有個湯…
等陣返嚟下回再分解