2014年12月16日星期二

親情味


早排喺 Daddy 屋企食到 D 好有質數嘅『臘腸』
就問佢喺邊度買

原來… 佢都試過好多間都覺得麻麻
無意中喺佢買開個豬肉檔見到有就買嚟試
呵呵﹗  殊不知竟然有大驚喜

肥瘦適中  而且色澤十足
食起上嚟個煙韌度亦非常合心意
所以就一直幫襯

問到 Daddy 佢買開 D 臘腸價錢如何
哇~ 都並非便宜喎
一孖都要二十幾蚊  不過咁有質數
都係值得嘅~

Daddy 就問我要唔要買
我當然唔會咁陰公  請佢食檸檬啦
要要要… 老實不客氣 ~ 要兩孖吖唔該
(因為唔使我比錢吖嘛 ~ 呵呵)


講真嗰句  人大左
真係好多時都諗起 Daddy 好想見吓佢
有時諗 ~ 如果有一日佢要走…
我 D 淚水就即刻湧出嚟

所以依家趁自己一有時間
就去 Daddy 度  或者搵佢出嚟食飯見吓
好老土咁講句  想見多您幾面啫

就算唔得閒見  兩三日都會打吓比佢
煩 D 嗰陣  一日幾次都會架 ~ 嘻嘻
我 Daddy 就會衰衰咁同我講… 『乜又係您呀』
(好衰呀您) XDD

您為我付出過嘅  我通通都知道
您教過我  訓話過嘅  我會銘記於心
我地經歷嘅唔多  但已經係我回憶中最重要

有晚 ~ 心血來潮  嚟個一煲兩味
一孖驚太多就慳慳地蒸一條
洗好米  將臘腸切粒粒加埋入飯

咁就可以等佢 D 臘腸油流晒出嚟啦
一打開… 香到呢 ~


呢味又係經典餸菜  『薑絲蒸鹹魚』
啊倫唱歌都話… 鹹魚白菜也好好味
梗係好味啦  一小舊鹹魚仲貴過一斤菜
薑都係吖 ~ 都唔知咩世界囉 ﹗﹗

鹹魚都係 Daddy 買比我架
嬌嗲腔:您是最好的 您知道嗎? ^3^
愛愛愛  愛屎您唷

切左好多薑絲  加左 D 油
放埋入飯煲一齊蒸
我嘅一煲兩味就要誕生咯

好好味啊  簡簡單單
雖然今餐菜都冇條  不過依然食得好滿足
因為我有世上最好嘅爸爸 ^^"



~ 溫馨提示 ~
所有加工醃制品等… 都唔好食太多呀
不過耐唔屎一餐真係要大叫好味
Yeah