2014年12月29日星期一

花膠螺頭瑤柱燉湯 (附食譜)


冬至大日子  點少得一啖靚湯
老一輩嘅人都會話冬大個年
即係… 食冬至呢餐飯比食團年飯更為重要

今日餸菜冇太大特別
都係炆吓冬菇  有碟菜咁樣就算
反而將所有心機都放晒喺呢個燉湯入面

前一晚就開始浸定乾瑤柱同響螺頭
花膠就喺冰箱拎返去雪櫃格回溫
第二日嘅重頭戲就可以開 Show 喇


燉湯當日要去買瘦肉
將所有材料執齊準備好晒就可以開始喇
**記得浸瑤柱嘅水唔好倒


我用乾嘅響螺頭
比急凍螺頭味道更出更香
但用之前就要浸水起碼 6 小時以上將佢浸透
所以我都會選擇臨瞓前就開始浸

第二日就將螺頭剪去腸、污物同沖洗乾淨
切數片薑同一大束蔥段放入一煲凍水煲滾
跟手就可以將螺頭放入  用中大火滾約四、五分鐘
幫助去除螺頭原有的海鮮腥味

將薑蔥拿掉  螺頭隔去水份備用


見到我將所有材料放晒入燉盅
砌靚靚  就知道一切已經準備就緒啦


隔水清燉四個鐘  唔多唔少
加少許鹽再吊吓味
超級無敵勁咪勁好飲  夠晒清甜耶

真係真係真係好清
睇吓… D 湯料清晰可見


我已經將我副家產都押晒喺呢煲湯度
富貴湯水即將登場
XDD







******************************

食譜:- 約二至三人用

材料:
花膠  -  2 隻半
螺頭乾  -  4 兩
瑤柱  -  3 粒
淮山  -  4-5 片
杞子  -  1 把
果皮  -  1 角
瘦肉 - 1 斤

我的做法:
1. 前一晚將花膠放回雪櫃冷凍格。螺頭乾同乾瑤柱分開用水浸住過一晚。
2. 燉湯當日:花膠浸水回軟後隔去水份、螺頭乾剪去腸同污物洗淨、瘦用洗淨汆水、其他材料沖洗略浸備用 (果皮浸軟後用刀背去囊)。
3. 瘦肉汆水備用。開另一煲,凍水加入薑蔥,滾後才加螺頭乾汆水。
4. 將所有材料放入燉盅,再加入約 1.5 公升滾水﹐隔水燉四小時 (水滾後轉細火),落鹽調味即成。

**乾瑤柱連水一同加入燉盅
**杞子亦可以喺最後十五分鐘才加入去 (各有喜好)