2016年7月26日星期二

海鮮大餐 @ 廚娘便飯 (附做法)


對住呢餐飯有 D 沾沾自喜
四樣海鮮都係成惠 HK$190
感覺超抵!

放假瞓醒同老公講
您今晚請我食海鮮吖
老公就話好  問我去邊度食

食完晏就同老公去灣仔街市買餸
一檔過買晒心水生猛海鮮
半斤海蝦  一斤蜆  一隻花蟹  六隻象拔蚌仔
HK$192 ~ 收左我地 HK$190

買左四樣海鮮!二百蚊有找

其實… 我好怕煮 D 識郁嘅野
連魚個質感都唔鍾意
但又好鬼想食  唯有硬著平皮去煮


煮海先會用到好多薑、蔥、蒜
所以要預計好晒  準備定
呀!仲有浸定 D 粉絲呀

『薑蔥炒蟹』

我最愛最愛就係薑蔥炒蟹
超好味超香
下次要買夠兩隻先得呀

蝦同蟹拎到返屋企我就會再個兜盛起
直接將兩袋野放喺兜度  再放入冰箱

原因係我要將佢地先雪死  雪到唔識郁冇反抗能力
唔係佢一郁我就會叫到癲左!XDD
(大約雪佢兩三個鐘就可以)

蟹取出洗刷乾淨切件
印乾水再輕輕撲上生粉準備走油
有心機嘅走兩次油會香口好多

另一鑊落油  爆香大量薑片同蔥白
加入已走油蟹件同炒
炒至轉色加約 2 湯匙蠔油  少許糖  少許水
蓋蓋約 5 分鐘
加入青蔥炒多陣就得囉~
(鍾意埋芡嘅都可以啊)

Yummy~~ XDD


『蒜蓉蒸開邊蝦』

海蝦喺眼位剪去頭部  剪鬚剪腳
海邊後去腸  沖洗後隔水備用

用粉絲舖碟底  排上海蝦
加大量蒜蓉喺海蝦面 (因人而異) XP
大火蒸 4 分鐘

取出  避去多餘粉絲水份
燒熱 3-4 湯匙油  熄火加入豉油同蔥花
淋上海蝦面即成


『豉汁炒蜆』

蜆用大量粗鹽浸洗  反覆數次  隔水備用
蒜頭豆豉切碎 (約2湯匙)  指天椒 1 隻 (可不加)

油燒熱加入蒜頭豆豉指天椒爆香  加少許糖
加入蜆不停炒  加半杯水蓋蓋 2-3 分鐘

見到蜆蓋都打開就代表熟透
此時可以用生粉水堆芡上碟


『蒜蓉蒜象拔蚌仔』

做法同開邊蝦差唔多
象拔蚌仔可以請商販幫忙開邊去半殼
返到屋企沖洗乾淨便可

水滾後大火蒸約 3 分鐘 (視乎大細)
太耐就變得韌口
要注意啊!


近其無無聊
買左 D 菊花返嚟泡茶當水飲用
加左 D 圓肉同杞子

清幽菊花花香
懶貴氣  扮晒健康咁 XDD