2016年8月12日星期五

莞茜皮蛋茶瓜魚片湯 @ 廚娘便飯 (附食譜)


有日見到『莞茜皮蛋茶瓜魚片湯』好想飲
趁得閒即刻去買料準備

最難係… 仲要諗多三個餸
我覺得煮真係冇問題
係諗食咩先頭痛

因為老公有好多野都唔食架啦 =.=


嚟個健康之選
『木耳萵苣炒鮮淮山』
我隨意加左 D 蒜蓉炒咋


可以話係我撚手嘅『梅菜蒸肉餅』
D 汁用嚟撈飯簡直不得了吖
>3< >3< >3<


『豆豉鯪魚油墨菜』
開左一罐細嘅豆豉鯪魚炒
成個餸已經變得好野味


Yeah ~ 下火之選
『莞茜皮蛋茶瓜魚片湯』
亮點係茶瓜  加左茶瓜吊起成個湯嘅味

本實呢個湯好易煮  只係滾湯
半個鐘己經搞掂晒
又唔貴  又下火  又好味

真係唔錯呢!





******************************
莞茜皮蛋茶瓜魚片湯

食譜:- 約 2-3 人份量

材料:
莞茜  -  我買左$10 (約$30/斤)
皮蛋  -  1 隻 ($3/隻)
茶瓜  -  半包 ($5/包)
鯇魚片  -  1 條 (隨意 - 我買左$13)

我的做法:
1. 莞茜浸洗切段, 隔水備用。皮蛋去殼切 6-8 片。茶瓜沖水備用。
2. 魚片洗淨切片, 用鹽同胡椒粉醃一陣。
3. 滾水約 1.5 公升, 加入莞茜及茶瓜, 蓋上蓋用中大火煮 20 分鐘。
4. 再加入魚片同皮蛋煮多 10 分鐘, 加鹽試味即成。(可以焗多陣會仲香 D)

* 茶瓜 - 南貨/ 雜貨舖有售 (用剩包好放雪櫃, 留下次用)