2016年8月15日星期一

涼瓜黃豆排骨湯 @ 廚娘便飯 (附食譜)


大滿足!個湯好回甘好正呀~

遲遲都未試整呢個『涼瓜黃豆排骨湯』
終於突然的起心肝去做
又有湯飲  又可以當一個餸  太好啦!

平時就三餸一湯
今日就三餸包埋個湯 hehehee...


『金針雲耳蒸雞』

其實我原先想整蟲草花雲耳蒸雞
但去到藥房時唔知點解好順口就講左金針
哈哈~ 不過呢 D 時成日都發生

我就係咁口不對心架咯 (偷笑 + 掩面)

我應該唔係第一次蒸雞
老公竟然無啦啦話呢個好鮮
我都抓頭 ~.~"

真係冇咩特別咁巴閉
簡單易煮又見得人

雞先用豉油、糖、酒、豆粉同油先醃 30分鐘
其他配料包括金針、雲耳、杞子、紅棗浸洗去蒂
將所以材料混合大火蒸 8 分鐘再焗多 2-3 分鐘

就係咁簡單  再深 D 都冇 XDD


『欖菜肉鬆炒四季豆』

屋企雪櫃我長期有樽欖菜
解釋唔到點解咁忠情 XP

早幾日我整芝士大蝦焗伊麵時
將大蝦拉油  拉剩左一碗油

我就將 D 四季豆走左兩次油
平時呢個動作我唔會做
因為太嘥油

落油加入肉碎炒熟
加一湯匙欖菜一同炒香
加入已走油嘅四季豆繼續炒

加半碗水蓋上蓋約三分鐘
落鹽吊味即成


Yeah ~ 到我嘅是日黃牌出場

『涼瓜黃豆排骨湯』
呢個湯因為有苦瓜  個味特別回甘
好鍾意

做法唔算好複雜
都係手板眼見野  有興趣嘅不妨一試





******************************
涼瓜黃豆排骨湯

食譜:- 約 2-3 人份量

材料:
涼瓜  -  1個 (我買雷公鑿)
黃豆  -  2 兩
無花果 - 7 粒
排骨  -  約一斤 (我買一字排)

我的做法:
1. 涼瓜去白膜及籽切件, 用三湯匙粗鹽醃 15 分鐘, 苦瓜會出水同時將苦味帶走, 沖水後備用。
2. 黃豆浸水兩小時以上。無花果浸洗剪開。排骨汆水。
3. 將所有材料放入滾水約 2 公升, 中小火煲 1.5 小時, 落鹽吊味即成。

* 涼瓜(又名苦瓜) 我買雷公鑿, 即大頭尖尾。